Află dacă poți cere plata pensiei private din Pilonul 2 și Pilonul 3 cu doar două click-uri...
Ești participant la unul sau mai multe fonduri de pensii private și vrei să știi dacă poți cere plata sumelor acumulate?
Alege vârsta și situația în care te afli și primești răspunsul pe loc.
Dacă nu știi dacă ai fost repartizat aleatoriu la un fond de pensii Pilon 2, poți afla cu un click aici dacă și la ce fond de pensii private ești participant.
Dar întocmirea dosarului de plată poate fi destul de complicată. Pentru că în funcție de situația în care te afli (pensionat la limită de vârstă, pensionat pe caz de invaliditate sau moștenitor) conținutul dosarului va fi altul. De asemenea, în funcție de modalitatea de depunere a dosarului (personal la sediul administratorului, prin poștă sau prin e-mail) formatul documentelor poate fi diferit: original, copie, copie legalizată, scan/poză. De asemenea, unele documente pot necesita semnătură electronică calificată.
Dar te pot ajuta să stabilești care din cele peste 30 de formulare de cerere de plată trebuie întocmite și nu doar atât, ci te ajut și să îl completezi corect! Și o să stabilim împreună care din cele 13 tipuri de documente trebuie să le conțină dosarul tău și în ce format trebuie depuse.
Dar asta nu este tot!
Va trebui să plătești impozit pe veniturile din pensii private, care este de 10% conform Codului Fiscal. Dar, tot în Codul Fiscal găsim și soluții de reducere a acestui impozit.
Eu voi găsi această soluție pentru tine și îți voi reduce impozitul la ZERO. Iar, dacă nu reușesc să îți ofer o astfel de soluție, îți voi da banii înapoi!2
2garanția privind returnarea banilor se aplică doar pentru dosarele în care valoarea contului participantului/beneficiarului este mai mică de 500.000 lei
Cât costă serviciile de asistență?
Depinde de tine! Pentru doar 49 lei este suficient să completezi formularul de mai jos și vei primi pe e-mail: graficul de plată cu reducerea impozitului la zero, lista documentelor necesare și cererea de plată.
Dacă dorești asistență personalizată prin apel video la distanță, nu este necesară completarea formularului și poți vedea mai jos detaliile despre ședința de consultanță.
Dacă nu ai primit niciun răspuns în termen de o zi lucrătoare, poți trimite un e-mail la info@desprepensiiprivate.ro
Completează formularul alăturat pentru a primi:
- graficul de plată cu reducerea impozitului la zero
- lista documentelor necesare întocmirii dosarului de plată
- cererea de plată
Dacă vrei asistență personalizată prin apel video la distanță, programează-te folosind calendarul de la finalul acestei pagini.
Cât costă serviciul de asistență video de la distanță?
Beneficiază de o ședință de consultanță prin apel video de la distanță la prețul redus de doar 199 lei !!!
Ulterior discuției vei primi pe e-mail următoarele documente:
- Listă cu toate documentele necesare și formatul în care acestea trebuie depuse
- Soluția de plată conform Codului Fiscal prin care reducem impozitul la zero!
- Cererea de plată pre-completată, inclusiv cu soluția de reducere la zero a impozitului
PROGRAMEAZĂ-TE ACUM!
Programează ședința de consultanță folosind calendarul de mai jos, unde îți poți rezerva data și ora dorite în funcție de disponibilitate.
Dacă ai întrebări sau ai nevoie de lămuriri suplimentare sau nu ai primit niciun răspuns în termen de o zi lucrătoare, poți trimite un e-mail la info@desprepensiiprivate.ro